8TRY.jpg9WHO.jpg10WHY.jpg11WOW.jpg12YES.jpg

8TRY.jpg

9WHO.jpg

10WHY.jpg

11WOW.jpg

12YES.jpg

Point of Sale (POS)


Het commerciële effect van iedere vorm van reclame staat of valt met de zichtbaarheid, originaliteit en het onderscheidend vermogen. Uitingen die de mens ‘triggeren’ blijven doorgaans lang in het geheugen hangen en hebben onmiskenbaar effect op het aankoopgedrag. Feiten die zo mogelijk nóg sterker gelden voor instore marketing dan voor welke andere vorm van reclame ook.

 

Point-of-sales materiaal brengt de consument immers het meest direct in contact met het product of merk waarop de reclame betrekking heeft. En in de wetenschap dat zo’n 70% van de mensen hun definitieve aankoopbeslissing pas in de winkel neemt, hoeft het weinig betoog dat goed communicerende instore marketing van onschatbare waarde is. Zowel voor de detaillist als het betreffende merk.

  • pipoos.png
  • iluce.png
  • nefkens.png
  • sonymusic.png
  • pietboonsolidfloor.png

Bel mij






Contact

Hellenique Reclameadviesbureau
Molenstraat 3
3882 AC Putten (NL)
+31 (0)341 35 28 80
info@hellenique.nl
www.hellenique.nl