Hellenique investeert in wagenpark

Hellenique investeert in nieuw wagenpark

Reclamebureau Hellenique heeft flink geïnvesteerd in een nieuw wagenpark. Afgelopen week kreeg het sales team de sleutels overhandigd van vier splinternieuwe Volkswagen T-Roc’s. De keuze viel op deze nieuwe compacte SUV van Volkswagen, vanwege het vooruitstrevende design en de geavanceerde techniek gecombineerd met aandacht voor het milieu. Chris Remmers van Pon Dealer Amersfoort was aanwezig om de voertuigen officieel over te dragen.

De nieuwe T-Roc’s van Hellenique zijn een opvallende verschijning. Er is gekozen voor een speciale grijze kleur welke is gecombineerd met een wit dak en witte raamstijlen. Uiteraard ontbreekt het Hellenique logo niet op de achterzijde. Aan de veiligheid van de bestuurders en andere weggebruikers is uiteraard vollop aandacht gegeven. Zo zijn de nieuwe auto’s uitgerust met City Emergency Braking, Voetgangersherkenning, Lane Assit en Front Assist in combinatie met Adaptieve Cruise Control. Uiteraard ontbreekt Apple CarPlay en een zeer geavanceerd navigatie-/ infotainmentsysteem niet zodat alle communicatie zoals o.a. navigatie en telefonie middels spraakbediening werken. Veiligheid staat voorop.

Met deze nieuwe T-Roc’s hebben we een efficiente, zuinige en opvallende auto in huis gehaald. Dat past bij wat we doen en wie we zijn! Kortom, het nieuwe wagenpark van Hellenique is een welbewuste keuze voor veiligheid en energiebesparing. Daarnaast zijn de wagens een ingetogen maar toch opvallende verschijning.