Kranten

PROFESSIONALS VOOR ALLE KRANTEN

Alle 21ste eeuwse media onder één dak

Met een totale populatie van ruim 14 miljoen inwoners van 13 jaar en ouder heeft Nederland een enorme diversiteit aan landelijke en regionale dagbladen. Alle kranten hebben inmiddels ook digitale versies. Het zal duidelijk zijn, dat elk van deze kranten een eigen signatuur heeft. Zo zijn er titels met een hoog journalistiek gehalte, er zijn brede en makkelijk leesbare titels, maar ook titels met een zeer sterke religieuze signatuur. In onderzoeksrapportages worden heldere bereikcijfers weergegeven. Onder andere ten aanzien van selectiviteit. Eén van de taken van ons bureau is het in kaart brengen van de relevante technische gegevens en sluitingstijden. Uiteraard zorgen wij ook voor de tariefonderhandelingen zodat u in combinatie met ons advies het meest voordelige tarief genereert. Zo combineren we een uiterst scherpe inkoopprijs met de meest effectief media inzet.

HET ADRES VOOR ALLE MEDIA-UITINGEN

Hellenique is thuis in alle kranttypen

Mediabureau

LANDELIJKE
DAGBLADEN

Dagbladen en Huis-aan-huisbladen, traditionele media met een enorm hoog bereik in elke doelgroep

Reclamestudio

REGIONALE
DAGBLADEN

Een oerwoud van mogelijkheden. Hellenique neemt u bij de hand en maakt objectieve plannen.

Internet

HUIS-AAN-HUIS
KRANTEN

Lijkt zo makkelijk te plannen. Niet is minder waar. Bij geen andere media zijn de tarieven zo complex.

Internet

SPECIALE
VAKBLADEN

Digitaal adverteren met zoekmachine of banner advertising

LANDELIJKE DAGBLADEN

Bereiken samen 86% van alle inwoners van Nederland

Alle landelijke en regionale bladen samen bereiken 86% van alle inwoners van Nederland in de doelgroep 13+. Ja, inderdaad dat is dus nogal wat! De 10 landelijke dagbladen zorgen samen voor 71% bereik.

Alle landelijke dagbladen in Nederland

Algemeen Dagblad (AD), De Volkskrant, De Telegraaf, Het Parool, Trouw, NRC Handelsblad, Metro, Het Financieel Dagblad, Reformatorisch Dagblad, Nederlands Dagblad

HELLENIQUE EYE OPENERS

Bekijk het portfolio van Hellenique, de reclamemakers van de 21ste eeuw

REGIONALE DAGBLADEN

Samen goed voor een bereik van 53%

De 17 regionale dagbladen nemen samen 53% voor hun rekening. Regionaal zitten daar grote verschillen in. Sommige regionale kranten zijn nog steeds ijzersterk en er komen weer steeds meer retailers in de krant. Lidl, Action, Jumbo en ook Albert Heijn om maar een paar namen te noemen adverteren regelmatig in kranten

Alle regionale dagbladen in Nederland

Algemeen Dagblad (AD), De Volkskrant, De Telegraaf, Het Parool, Trouw, NRC Handelsblad, Metro, Het Financieel Dagblad, Reformatorisch Dagblad, Nederlands Dagblad

GOEDKOOP ADVERTEREN IN HUIS-AAN-HUIS KRANTEN

Keuze uit meer dan 800 titels

Heel lang is het huis-aan-huis blad uitgemaakt voor het lokale suffertje. Maar dat is een geweldige onderschatting van dit ijzersterke medium. Want eigenlijk kan met het huis-aan-huis blad ongelooflijk veel. Het kan heel fijnmazig worden ingezet en je kunt er daardoor volop mee testen. Het bereik is gigantisch. Er zijn meer dan 800 verschillende titels. Het totaalbereik is meer dan 90%. De Hellenique Media mensen weten precies welke titel waar verschijnt. Mannen lezen toch geen huis-aan-huisblad? Dat zou je misschien wel denken, maar niets is minder waar. Globaal gezien lezen net zoveel mannen als vrouwen hun huis-aan-huisblad.

Waarom zijn huis-aan-huis kranten zo populair?

Onder andere vanwege het lokale nieuws, de gemeenteberichten, de kerkdiensten, info over artsen, lokale bioscopen en theaters en niet te vergeten de aantrekkelijke advertenties die aanzetten tot actie. Slechts 6% heeft een ‘nee’ sticker voor huis-aan-huis bladen.

OOK GESPECIALISEERD IN VAKBLADEN

Stuur snel uw offerte aanvraag in

Met een vakblad bereik je vrijwel zonder waste de gewenste doelgroep. Het vakbladen landschap in Nederland is met ruim 2.000 titels één van de meest gevarieerde in de wereld. Zo zijn er bijvoorbeeld maar liefst 15 vakbladen over paarden in kaart gebracht. Compleet met oplagen/bereik, tarieven, formaten en alle andere relevante gegevens.

Wordt er nog geadverteerd in vakbladen?

Zeker, maar de minder sterke vakbladen hebben het wel moeilijk. In deze fase van de economie zijn wij heel kritisch inzake de bladenkeuze. Daarbij komt, dat ook een vakbladcampagne multimediaal wordt ingezet. Dus print en digitale uitgaven.