HELLENIQUE PORTFOLIO
Bekijk hier ons portfolio waar wij met passie aan hebben gewerkt













Client
CSG Het Streek, Ede.
Omschrijving
Voor CSG Het Streek Ede ontwikkelden wij in samenwerking met Das Communicatie, een nieuwe ‘corporate identity’. Deze nieuwe lijn wordt doorgevoerd in een drietal brochures met algemene informatie over CSG Het Streek, Het Streek Lyceum en Het Streek College, de posters ten behoeve van de open dagen en de signing aan de buitenzijde van beide schoolgebouwen. Wethouder Leon Meijer verrichte de feestelijke onthulling van de nieuwe branding van Scholengemeenschap Het Streek in Ede.
Jaar
2020



Client
Farouk Systems Europe B.V.
Omschrijving
Elk jaar brengt Farouk Systems een nieuwe catalogus uit voor hun B2B-klanten; kappers, hairstylisten e.d. Deze catalogus bevat nieuwe producten, informatie en ontwikkelingen en de allernieuwste trends uit de branche. Hellenique heeft gezorgd voor een totaal nieuwe look en inhoud voor de 2020 versie van deze 168-pagina tellende Europese uitgave voor Farouk Systems Europe B.V.
Jaar
2020






Client
Music On CD B.V.
Omschrijving
In opdracht van Music on CD heeft Hellenique op basis van briefing en aangeleverd materiaal een compilatie van het werk van de Amerikaanse soulzanger en componist Bill Withers opgemaakt in de vorm van een clamshell box, bestaande uit 9 CD’s met wallets en met een bijbehorend booklet.
Jaar
2020






Client
Carla Saris Uitvaartbegeleiding
Omschrijving
In opdracht van Carla Saris Uitvaartbegeleiding realiseerde Hellenique een nieuwe website in aan de hand van de bestaande huisstijl. De informatieve website in uiteraard geschikt voor weergave op alle devices. Naast haar eigen website werd ook de website voor Het Groethuis in het zelfde stramien gerealiseerd.
Jaar
2020
Bekijk het zelf!







Client
Sony Music Entertainment Belgium
Omschrijving
Vinyl slipcase met het allerbeste van Will Tura, bestaande uit de 60’s, 70’s, 80’s, 90’s en 00’s collecties.
Jaar
2020


Client
Centurion Deuren B.V.
Omschrijving
Centurion Deuren en e-Parts Electrocomponenten zijn einde van dit jaar verhuisd naar een nieuw onderkomen aan de Kostverlorenweg 8 in Soest. Vanaf nu zijn al hun bedrijfsactiviteiten gebundeld in één modern pand. Op een locatie van maar liefst 1.800 m2 zijn de werkplaats- en productieunits, de showroom alsmede de kantoorruimten samengebracht. Hellenique vervaardigde een verhuismailing in kerststijl, verzorgde de teksten, het gepersonaliseerde drukwerk en de uiteindelijke verzending naar het adressenbestand.
Jaar
2019




Client
Dethi Vans
Omschrijving
Dethi Vans is dé toonaangevende bedrijfswagen-leverancier van de Veluwe. Hellenique vervaardigde een nieuwe, op maat gemaakte website. De website is voorzien van Cadar, een professionele voorraad plugin. Deze module is speciaal ontwikkeld voor Wordpress voor een perfecte en realtime integratie van de voorraad bedrijfswagen. De website is uiteraard geoptimaliseerd voor elk scherm en is makkelijk en snel in gebruik.
Jaar
2019
Bekijk het zelf!





Client
Overlander Werkplaatsinrichting
Omschrijving
Voor Overlander hebben we een online campagne ingezet voor het werven van service onderhoudsmonteurs. Voor deze online campagne vervaardigde Hellenique een set van 5 verschillende bannerformaten. De HTML5 banner advertenties bestaan uit een bewegende (animated) boodschap met een ‘button’ die verwijst naar een speciale landingspagina op www.overlander.nl. De bewegende banner advertenties worden via ons DSP platform op nationale en lokale websites zoals Telegraaf.nl, Buienradar.nl, Nu.nl getoond.
Jaar
2019



Client
Sony Music Entertainment Netherlands
Omschrijving
Ieder kind kent Juf Roos. Juf Roos woont in een kleurrijke molen waar ze het liefst de hele dag zingt. Echte Hollandse kinderliedjes voor kleine en grote mensen. Voor Sinterklaas heeft Hellenique visuele communicatie verzorgd voor Juf Roos. Dit bestaat uit o.a. album covers voor Spotify, Deezer, Apple Music en Tidal. Voor YouTube zijn er covers (thumbnails) ontworpen voor muzikale videos op het kanaal van Juf Roos. Deze zijn tevens doorvertaald naar social media zoals Facebook en Instagram, ook hiervoor heeft Hellenique afbeeldingen voor ontworpen.
Jaar
2019



Client
ESJ Vastgoedonderhoud
Omschrijving
Omwille van het 25 jarig bestaan van ESJ Vastgoedonderhoud, gaat iedereen binnen het bedrijf en zijn of haar partner mee naar het spectaculaire “Muziekfeest van het Jaar” in het Ziggo Dome. Hellenique heeft hiervoor gezorgd voor een uitnodiging op maat, een speciaal beeldmerk en ontwerp van de kaart welke is gebaseerd op de huisstijl van ESJ Vastgoedonderhoud. Tevens heeft Hellenique de verzending van de uitnodigingen verzorgd.
Jaar
2019







Client
Stichting The Quality of Life Gala
Omschrijving
Stichting The Quality Of Life Gala zet zich al 20 jaar sinds 1999 met ziel en zaligheid in om de strijd tegen kinderkanker te steunen. Dit jaar zal er voor de allerlaatste keer een gala worden georganiseerd in Hotels van Oranje, daarna worden de resterende gelden volledig overdragen naar het Prinses Maxima Centrum. Hellenique heeft een uitgebreide uitnodiging en de branding hiervan verzorgd voor de vaste vrienden van het gala. Deze uitnodiging bestaat uit een luxe giftbox met een uitnodiging, valet parking kaart en een attentie in de vorm van een snoeppotje met zoete hartjes. Hellenique heeft deze giftboxes samengesteld en tevens verzonden.
Jaar
2019



Client
Sony Music Entertainment Belgium B.V.
Omschrijving
blackwave. is een Antwerps hip-pop duo. Tijdens hun show op Pukkelpop in 2019 maakte de band via snippers bekend dat hun debuutalbum uitkomt op 8 november 2019. In opdracht van Sony Music Entertainment Belgium verzorgde Hellenique de opmaak voor dit debuutalbum “Are We Still Dreaming?” bestaande uit een 6 pagina digipack, een full colour booklet en label.
Jaar
2019





Client
Popov BV
Omschrijving
Voor Pipoos heeft Hellenique een uitgebreide Sinterklaascampagne opgezet. Deze bestaat uit posters voor in de etalages van de winkels door Nederland en België, een gedrukte en online folder en een doorvertaling van de campagne op de website en social media. Ook verzorgd Hellenique de e-mail marketing via Mailchimp.
Jaar
2019



Client
Sony Music Entertainment Belgium B.V.
Omschrijving
In opdracht van Sony Music Entertainment Belgium heeft Hellenique voor de Belgische singer-songwriter Novastar zijn LP ‘In The Cold Light of Monday’, waar Hellenique in 2018 het ontwerp voor verzorgd heeft, een nieuwe versie van dit ontwerp gerealiseerd, speciaal voor de live-versie van het album. Het artwork hiervoor is door Hellenique opgemaakt met grafische elementen van radio DJ en kunstenaar Ruud de Wild. Deze nieuwe uitgave heet 'In The Cold Light of Monday - Stripped’ en lijkt grotendeels op het originele album, echter is dit ontwerp volledig opgemaakt uit grijstinten.
Jaar
2019




Client
Jurgen Theunissen Uitvaartverzorging
Omschrijving
De originele website van Jurgen Theunissen was gebouwd met een oud Wordpress thema waarin geen updates en patches meer konden worden uitgevoerd. De website is door ons opnieuw opgebouwd in met ClassicPress in ons eigen ‘blokken’ systeem. De website is op deze manier weer helemaal up2date en bovendien weer helemaal veilig in gebruik is. Daarnaast is de snelheid van de website aanzienlijk verbeterd.
Jaar
2019
Bekijk het zelf!




Client
YDK Wonen
Omschrijving
Voor YDK Wonen heeft Hellenique deze week een compleet nieuwe website en branding vervaardigd. YDK Wonen in Laren geeft advies op het gebied van styling, inrichting, kleur- en materiaalgebruik, verlichting, kunst en accessoires. Maar ook voor verbouwingen en bouwbegeleiding staat Yvon haar mannetje. Deze website is op maat gemaakt zodat het de uitstraling van een moderne glossy heeft en wordt voorzien van prachtige fotografie en een taupe kleurenthema.
Jaar
2019
Bekijk het zelf!





CLIENT
Centurion Deuren B.V.
Omschrijving
Centurion is samen met [e]Parts sinds jaren marktleider in o.a. garagedeuren, elektrische verwarming en elektrocomponenten. Door toenemende groei wordt er verhuist naar een grotere locatie en is men op zoek naar extra personeel. Hellenique realiseerde een uitgebreide campagne voor de personeelswerving. Naast de opmaak, drukken en het verspreiden van een traditionele poster en flyer is er een online banner campagne opgezet. De online banners werden vervaardigd in HTML5 en zijn gericht op verschillende doelgroepen. De banners linken naar een speciaal opgezette landingspage binnen de website centuriondeuren.nl en verschijnen op websites als de telegraaf.nl, nu.nl etc. in een straal van 15 kilometer rondom Amersfoort. Ter ondersteuning van deze online campagne werd ook het social media kanaal Facebook ingezet en een aanhanger in het doelgebied ingezet.
Jaar
2019



CLIENT
HKC Hony
Omschrijving
In opdracht van HKC Hony vervaardigde Hellenique een VIP Mode Weken campagne, bestaande uit een direct mail kaart voor de trouwe klanten van HKC Hony. Naast het ontwerp en de uitwerking van de direct mail verzorgde Hellenique ook het gepersonaliseerde drukwerk en het verzenden van de kaart. Ter ondersteuning van deze campagne werden website en Facebook ook aangepast naar de VIP Mode Weken en verzorgde wij de opmaak en plaatsing van een ondersteunende advertentie.
Jaar
2019




CLIENT
Sony Music Entertainment Belgium B.V.
Omschrijving
Laura Tesoro is een Belgische zangeres, presentatrice en actrice en is vooral bekend van haar rol in de televisiesoap Familie en haar deelname in de derde editie van The Voice van Vlaanderen. In 2016 vertegenwoordigde zij België tijdens het Eurovisiesongfestival 2016, waar ze een 10de plaats behaalde. In opdracht van Sony Music Entertainment Belgium verzorgde Hellenique de opmaak voor haar debuutalbum bestaande uit een 6 pagina digipack, een full colour booklet en label.
Jaar
2019




Client
NETEX
Omschrijving
Van de Nederlandse vereniging van textielreinigers (NETEX) heeft Hellenique de opdracht gekregen om een promotie campagne op te zetten
richting consument en grootverbruiker om de was de deur uit te doen. Hiermee wordt in Nederland een grote energie- en waterbesparing gerealiseerd.
De insteek van de campagne is besparing: 12% CO2-reductie, tot 80% waterbesparing en een zee van extra vrije tijd (ruim 5 uur extra).
Voor de communicatie is gekozen een uitgebreide landelijke online banner-advertentie en een radiocampagne op BNR Nieuwsradio.
De gerealiseerde banner advertenties ziet u in de voorbeelden. De radiospots welke Hellenique heeft gerealiseerd zijn hieronder te beluisteren.
Jaar
2019




Client
Liposoma B.V
Omschrijving
In opdracht van Liposoma B.V. ontwikkelde Hellenique, in samenwerking met Das Communicatie en Het Nederlands Tekstbureau, een volledig nieuwe corporate website voor de divisie Liposoma Contract Manufacturing. Als basis is de eerder gemaakte website voor Liposoma Research gebruikt zodat dezelfde lijn wordt gehanteerd en een eenduidig beeld ontstaat. Daarnaast hebben we deze website voorzien van een vertaalmodule en is de website opgeleverd in Nederlands en in het Engels.
Jaar
2019
Bekijk het zelf:


Client
CSG Het Streek
Omschrijving
Voor CSG Het Streek, Het Pallas Athene College, Aeres VMBO, Pantarijn en het Marnix College in Ede heeft Hellenique in samenwerking met Das Communicatie een campagne ontwikkeld ten behoeve van de Scholenmarkt. Naast de postercampagne hebben we ook flyers ingezet met op de achterzijde de aankondigingen van de Open Dagen voor scholieren in 2020.
Jaar
2019







Client
RHS Real Estate Partners
Omschrijving
In opdracht van RHS Real Estate Partners realiseerde Hellenique voor het project Dichterskwartier II Harderwijk een volledige website met inschrijfmodule en achterliggende database met koppeling naar Mailchimp. Daarnaast verzorgde Hellenique het ontwerp van verkoopbrochure met alle informatie met betrekking tot het project.
Jaar
2019
Bekijk het zelf:




Client
White Mountain Music Group B.V.
Omschrijving
“We connect music fans with music makers’, dat is het motto van M.A.R.S. Worldwide. In opdracht van White Mountain Music Group B.V. vervaardigde Hellenique een volledig nieuwe Wordpress website. Deze website bevat een custom-made artiestensysteem, een koppeling met Mailchimp en een nieuwsmodule. Daarnaast verzorgt Hellenique ook de webhosting voor de website.
Jaar
2019
Bekijk het zelf:









Client
Lazytiger
Omschrijving
Ermelo is in de ban van de tijger! In de loop van 2020 komt er namelijk een nieuw restaurant aan de Julianalaan in Ermelo. Lazytiger is een uniek concept waarin de Thais Aziatische keuken centraal staat, onder leiding van een uit Thailand afkomstige chef-kok. Hellenique heeft de marketing en communicatie van dit project vanaf het begin af aan gedirigeerd. We hebben de huisstijl en het logo ontwikkeld, de website gerealiseerd en social media zoals Instagram en Facebook opgezet. Tevens hebben wij de (studio)fotografie verzorgd, flyers opgemaakt en een complete Mailchimp omgeving opgezet en gekoppeld aan gekoppeld aan de website. Via Social Media kanalen en de lokale nieuwsbladen is een guerrilla actie opgezet om zoveel mogelijk naamsbekendheid te creëren.
Jaar
2019
Website




Client
Sony Music Entertainment Netherlands B.V.
Omschrijving
Als ‘Sony Certified supplier’ verzorgt Hellenique alle DTP werkzaamheden ten behoeve van het digitaal aanleveren van CD en vinyl artwork. Uit bestaande elementen heeft Hellenique een ontwerp gemaakt voor de volgende CD van Juf Roos genaamd ‘Meer Leuke Liedjes’ uit de reeks van kinderliedjes. Voor deze titel verzorgde Hellenique de opmaak, DTP werkzaamheden en digitale aanlevering van het materiaal. Daarnaast zorgen wij voor de juiste ‘legal lines’, plaatsing van logo’s en genereren wij de juiste barcode. Na deze controle worden alle bestanden digitaal verzonden voor productie via AOMA.
Jaar
2019





Client
Music On CD B.V.
Omschrijving
In opdracht van Music on CD heeft Hellenique op basis van briefing en aangeleverd materiaal een compilatie van het werk van de Amerikaanse singer-songwriter, pianiste en burgerrechtenactiviste Nina Simone opgemaakt in de vorm van een clamshell box, hierin zitten 9 CD’s in wallets met een bijbehorend booklet. Daarnaast zorgen wij voor de juiste ‘legal lines’, plaatsing van logo’s en genereren wij de barcode.
Jaar
2019








Client
Liposoma B.V.
Omschrijving
Liposoma ontwikkelt en produceert liposomale formuleringen voor wetenschappelijke en technische toepassingen. Daarnaast produceert men ook liposomen als basis voor voedsel en gezondheidsproducten. In samenwerking met Das Communicatie en Het Nederlands Tekstbureau ontwikkelde Hellenique een aantal uitingen ten behoeve van een beurs. Door middel van ‘korte lijnen’ en ‘snel schakelen’ hebben we in een zeer korte tijd een compleet gedrukte brochure, een volledig werkende responsive website en een fraaie presentatie voor de beurs weten te ontwikkelen.
Jaar
2019
Bekijk het zelf!






Client
Music On CD B.V.
Omschrijving
In opdracht van Music on CD heeft Hellenique op basis van briefing en aangeleverd materiaal een compilatie van het werk van de Amerikaanse gospel-, rhytm-, blueszanger en burgerrechtenactivist Sam Cooke opgemaakt in de vorm van een clamshell box, hierin zitten 8 CD’s in wallets met een bijbehorend booklet. Daarnaast zorgen wij voor de juiste ‘legal lines’, plaatsing van logo’s en genereren wij de barcode.
Jaar
2019







Client
Technisch Installatieburo Hevel
Omschrijving
Voor Technisch Installatieburo Hevel hebben we een volledige huisstijl en website ontworpen.
Omschrijving
2019