Kranten

ADVERTEREN IN DE KRANT

Alle 21ste eeuwse media onder één dak

Als u een brede doelgroep wilt bereiken is adverteren in de krant een perfecte methode. De krant is zeer geschikt voor aanbiedingen en acties, maar ook voor nieuws en het creëren van naamsbekendheid. Niet alleen door het plaatsen van een advertentie maar ook met branded content bereikt u vele potentiële klanten.

 

Lezers hebben zeer grote interesse in wat er hun buurt gaande is. Hierdoor is de attentiewaarde van een advertentie in de krant erg hoog. De krant is dus nog steeds een zeer effectief middel om in te adverteren!

 

Hellenique heeft contacten met alle uitgeverijen in Nederland en België en we weten alles over o.a. het verspreidingsgebied en de plaatsingskosten. Maar ook alle kranten combinaties en de sluitingstijden zijn bij ons bekend. Door onze jarenlange ervaring en vakkennis kunnen we het hele mediaplan voor u verzorgen. U krijgt advies op maat en we nemen alles voor u uit handen.

HET ADRES VOOR ALLE MEDIA-UITINGEN

Hellenique is thuis in alle kranttypen

Mediabureau

LANDELIJKE
DAGBLADEN


Dagbladen en Huis-aan-huisbladen, traditionele media met een enorm hoog bereik in elke doelgroep

Reclamestudio

REGIONALE
DAGBLADEN


Een oerwoud van mogelijkheden. Hellenique neemt u bij de hand en maakt objectieve plannen.

Internet

HUIS-AAN-HUIS
KRANTEN


Lijkt zo makkelijk te plannen. Niet is minder waar. Bij geen andere media zijn de tarieven zo complex.

Internet

SPECIALE
VAKBLADEN


Digitaal adverteren met zoekmachine of banner advertising

DE JUISTE DOELGROEP BEREIKEN

Voor iedere campagne is het belangrijk om te weten wie u wilt bereiken. Wat is uw doelgroep? En vooral, wat het doel van de campagne? Dit kan een mededeling zijn, om mensen te informeren. Misschien wilt u juist advies geven, of uw doelgroep activeren en overtuigen.

Deze informatie gebruiken we om de beste titels te selecteren met het juiste verspreidingsgebied. Maar ook de soort advertentie en de positie in de krant wordt hierop aangepast. Voor het plaatsen van een vacature is een andere aanpak nodig dan voor het genereren van naamsbekendheid. En een uitnodiging voor een open dag vraagt weer andere aandacht dan een aanbieding van een lokaal restaurant. Kortom, voor elke campagne in de krant hebben we een persoonlijke aanpak.

ONZE TIPS & TRICKS ONTVANGEN?

Schrijf u in voor de nieuwsbrief en win een polaroid camera!

Kranten 6

LANDELIJKE DAGBLADEN

Bereiken samen 86% van alle inwoners van Nederland

Alle landelijke en regionale bladen samen bereiken 86% van alle inwoners van Nederland in de doelgroep 13+. Ja, inderdaad dat is dus nogal wat! De 10 landelijke dagbladen zorgen samen voor 71% bereik.

Alle landelijke dagbladen in Nederland

NRC, Algemeen Dagblad (AD), De Volkskrant, De Telegraaf, Het Parool, Trouw, Het Financieel Dagblad, Reformatorisch Dagblad, Nederlands Dagblad

Kranten 7 Kranten 8 Kranten 9 Kranten 10 Kranten 11 Kranten 12 Kranten 13 Kranten 14 Kranten 15 Kranten 16 Kranten 7 Kranten 8 Kranten 9 Kranten 10 Kranten 11 Kranten 12 Kranten 13 Kranten 14 Kranten 15 Kranten 16
Kranten 27

REGIONALE DAGBLADEN

Samen goed voor een bereik van 53%

De 17 regionale dagbladen nemen samen 53% voor hun rekening. Regionaal zitten daar grote verschillen in. Sommige regionale kranten zijn nog steeds ijzersterk en er komen weer steeds meer retailers in de krant. Lidl, Action, Jumbo en ook Albert Heijn om maar een paar namen te noemen adverteren regelmatig in kranten

Alle regionale dagbladen in Nederland

Dagblad van het Noorden, De Gelderlander, BN/De Stem, AD Amersfoort, Brabants Dagblad, De Stentor – Apeldoorn, De Stentor – Salland, Barneveldse Krant, Almere Vandaag, De Stentor – Deventer, De Stentor – Veluwe, De Stentor – Zwolle, Haarlems Dagblad, TC Tubantia, De Grouster, Eindhovens Dagblad, Friesch Dagblad, Ede Stad, AD Den Haag, Groninger Courant, Gooi- en Eemlander, Leeuwarder Courant, Leidsch Dagblad, Dagblad De Limburger, Liwwadders, Noordhollands Dagblad, Zeeuwse Courant, AD Rotterdam, AD Utrecht, WâldNet, Zwartewaterkrant, Hallo Leeuwarden

Kranten 7 Kranten 29 Kranten 30 Kranten 31 Kranten 32 Kranten 33 Kranten 34 Kranten 35 Kranten 36 Kranten 37 Kranten 38 Kranten 39 Kranten 40 Kranten 41 Kranten 42 Kranten 43 Kranten 44 Kranten 45 Kranten 46 Kranten 47 Kranten 48 Kranten 49 Kranten 50 Kranten 51 Kranten 52
Kranten 53

GOEDKOOP ADVERTEREN IN HUIS-AAN-HUIS KRANTEN

Keuze uit meer dan 800 titels

Heel lang is het huis-aan-huis blad uitgemaakt voor het lokale suffertje. Maar dat is een geweldige onderschatting van dit ijzersterke medium. Want eigenlijk kan met het huis-aan-huis blad ongelooflijk veel. Het kan heel fijnmazig worden ingezet en je kunt er daardoor volop mee testen. Het bereik is gigantisch. Er zijn meer dan 800 verschillende titels. Het totaalbereik is meer dan 90%. De Hellenique Media mensen weten precies welke titel waar verschijnt. Mannen lezen toch geen huis-aan-huisblad? Dat zou je misschien wel denken, maar niets is minder waar. Globaal gezien lezen net zoveel mannen als vrouwen hun huis-aan-huisblad.

Waarom zijn huis-aan-huis kranten zo populair?

Onder andere vanwege het lokale nieuws, de gemeenteberichten, de kerkdiensten, info over artsen, lokale bioscopen en theaters en niet te vergeten de aantrekkelijke advertenties die aanzetten tot actie. Slechts 6% heeft een ‘nee’ sticker voor huis-aan-huis bladen.

Kranten 54

OOK GESPECIALISEERD IN VAKBLADEN

Stuur snel uw offerte aanvraag in

Met een vakblad bereik je vrijwel zonder waste de gewenste doelgroep. Het vakbladen landschap in Nederland is met ruim 2.000 titels één van de meest gevarieerde in de wereld. Zo zijn er bijvoorbeeld maar liefst 15 vakbladen over paarden in kaart gebracht. Compleet met oplagen/bereik, tarieven, formaten en alle andere relevante gegevens.

Wordt er nog geadverteerd in vakbladen?

Zeker, maar de minder sterke vakbladen hebben het wel moeilijk. In deze fase van de economie zijn wij heel kritisch inzake de bladenkeuze. Daarbij komt, dat ook een vakbladcampagne multimediaal wordt ingezet. Dus print en digitale uitgaven.