HET ADRES VOOR ALLE MEDIA-UITINGEN
Hellenique is thuis in alle kranttypen
LANDELIJKE
DAGBLADEN
Dagbladen en Huis-aan-huisbladen, traditionele media met een enorm hoog bereik in elke doelgroep
REGIONALE
DAGBLADEN
Een oerwoud van mogelijkheden. Hellenique neemt u bij de hand en maakt objectieve plannen.
HUIS-AAN-HUIS
KRANTEN
Lijkt zo makkelijk te plannen. Niet is minder waar. Bij geen andere media zijn de tarieven zo complex.
DE JUISTE DOELGROEP BEREIKEN
Voor iedere campagne is het belangrijk om te weten wie u wilt bereiken. Wat is uw doelgroep? En vooral, wat het doel van de campagne? Dit kan een mededeling zijn, om mensen te informeren. Misschien wilt u juist advies geven, of uw doelgroep activeren en overtuigen.
Deze informatie gebruiken we om de beste titels te selecteren met het juiste verspreidingsgebied. Maar ook de soort advertentie en de positie in de krant wordt hierop aangepast. Voor het plaatsen van een vacature is een andere aanpak nodig dan voor het genereren van naamsbekendheid. En een uitnodiging voor een open dag vraagt weer andere aandacht dan een aanbieding van een lokaal restaurant. Kortom, voor elke campagne in de krant hebben we een persoonlijke aanpak.
ONZE TIPS & TRICKS ONTVANGEN?
Schrijf u in voor de nieuwsbrief en win een polaroid camera!
LANDELIJKE DAGBLADEN
Bereiken samen 86% van alle inwoners van Nederland
Alle landelijke en regionale bladen samen bereiken 86% van alle inwoners van Nederland in de doelgroep 13+. Ja, inderdaad dat is dus nogal wat! De 10 landelijke dagbladen zorgen samen voor 71% bereik.
Alle landelijke dagbladen in Nederland
NRC, Algemeen Dagblad (AD), De Volkskrant, De Telegraaf, Het Parool, Trouw, Het Financieel Dagblad, Reformatorisch Dagblad, Nederlands Dagblad
REGIONALE DAGBLADEN
Samen goed voor een bereik van 53%
De 17 regionale dagbladen nemen samen 53% voor hun rekening. Regionaal zitten daar grote verschillen in. Sommige regionale kranten zijn nog steeds ijzersterk en er komen weer steeds meer retailers in de krant. Lidl, Action, Jumbo en ook Albert Heijn om maar een paar namen te noemen adverteren regelmatig in kranten
Alle regionale dagbladen in Nederland
Dagblad van het Noorden, De Gelderlander, BN/De Stem, AD Amersfoort, Brabants Dagblad, De Stentor – Apeldoorn, De Stentor – Salland, Barneveldse Krant, Almere Vandaag, De Stentor – Deventer, De Stentor – Veluwe, De Stentor – Zwolle, Haarlems Dagblad, TC Tubantia, De Grouster, Eindhovens Dagblad, Friesch Dagblad, Ede Stad, AD Den Haag, Groninger Courant, Gooi- en Eemlander, Leeuwarder Courant, Leidsch Dagblad, Dagblad De Limburger, Liwwadders, Noordhollands Dagblad, Zeeuwse Courant, AD Rotterdam, AD Utrecht, WâldNet, Zwartewaterkrant, Hallo Leeuwarden
GOEDKOOP ADVERTEREN IN HUIS-AAN-HUIS KRANTEN
Keuze uit meer dan 800 titels
Heel lang is het huis-aan-huis blad uitgemaakt voor het lokale suffertje. Maar dat is een geweldige onderschatting van dit ijzersterke medium. Want eigenlijk kan met het huis-aan-huis blad ongelooflijk veel. Het kan heel fijnmazig worden ingezet en je kunt er daardoor volop mee testen. Het bereik is gigantisch. Er zijn meer dan 800 verschillende titels. Het totaalbereik is meer dan 90%. De Hellenique Media mensen weten precies welke titel waar verschijnt. Mannen lezen toch geen huis-aan-huisblad? Dat zou je misschien wel denken, maar niets is minder waar. Globaal gezien lezen net zoveel mannen als vrouwen hun huis-aan-huisblad.
Waarom zijn huis-aan-huis kranten zo populair?
Onder andere vanwege het lokale nieuws, de gemeenteberichten, de kerkdiensten, info over artsen, lokale bioscopen en theaters en niet te vergeten de aantrekkelijke advertenties die aanzetten tot actie. Slechts 6% heeft een ‘nee’ sticker voor huis-aan-huis bladen.
OOK GESPECIALISEERD IN VAKBLADEN
Stuur snel uw offerte aanvraag in
Met een vakblad bereik je vrijwel zonder waste de gewenste doelgroep. Het vakbladen landschap in Nederland is met ruim 2.000 titels één van de meest gevarieerde in de wereld. Zo zijn er bijvoorbeeld maar liefst 15 vakbladen over paarden in kaart gebracht. Compleet met oplagen/bereik, tarieven, formaten en alle andere relevante gegevens.
Wordt er nog geadverteerd in vakbladen?
Zeker, maar de minder sterke vakbladen hebben het wel moeilijk. In deze fase van de economie zijn wij heel kritisch inzake de bladenkeuze. Daarbij komt, dat ook een vakbladcampagne multimediaal wordt ingezet. Dus print en digitale uitgaven.