Radio

RADIO COMMERCIALS UITZENDEN VOOR DE BESTE PRIJS

Alle 21ste eeuwse media onder één dak

Het plannen van reclame op de radio is bepaald niet eenvoudig. De meeste stations hebben een eigen signatuur. Toch zijn er enorme verschillen. Veel stations hebben een kerndoelgroep. Vaak jongeren 20-49 jaar. Maar er zijn ook stations met andere kenmerken. Bijvoorbeeld hoog welstandig, of met een enorm bereik in 50+. Dat maakt dat het plannen van een campagne zo ongelooflijk boeiend is. Steeds echter is het profiel van de gewenste prospect bepalend voor zender-keuze-mix. En ook bij radioreclame geldt, dat vooraf uitstekende prognoses worden gemaakt, die na de campagne worden getoetst aan de bereikte resultaten. Hellenique zorgt voor een onderbouwd advies en combineert dat met een meer dan aantrekkelijk prijsvoorstel.

HET ADRES VOOR ALLE MEDIA-UITINGEN

Hellenique begeleidt u op alle fronten van Radio- en TV reclame

Landelijke radio

LANDELIJKE
RADIO


Radioreclame is een sterke tool om de naam- en productbekendheid te vergroten bij een grote groep mensen.

Regionale radio

REGIONALE
RADIO


Afhankelijk van de doelstellingen kun je kiezen voor specifieke regionale mediadruk, of voor een nationale aanpak.

Landelijke TV

LANDELIJKE
TV


Lijkt zo makkelijk te plannen. Niet is minder waar. Bij geen andere media zijn de tarieven zo complex.

Regionale TV

REGIONALE
TV


Digitaal adverteren met zoekmachine of banner advertising

LANDELIJKE RADIOSTATIONS

Voor elke doelgroep de juiste keuze.

Radioreclame is een sterke tool om de naam- en productbekendheid te vergroten bij een grote groep mensen. De investering in radioreclame is veel lager dan televisie of print. Voor een relatief laag budget boek je bij ons al een goede radiocampagne. Herhaling is de kracht van radio. Voor de prijs van één doorsnee advertentie in een dagblad is een radiocommercial al snel een week op de radio te beluisteren. Het aantal reclamecontacten is dus vele malen groter. Door het veelvuldig herhalen van een naam of product zal de luisteraar eerder het product of dienst kopen, dan wanneer men nooit iets van hoort. De herkenning beïnvloedt ook sterk de (voor)keuze bij zoekopdrachten naar bedrijven, merken of diensten op internet.

Het aanbod van het Nederlands publiek omroepbestel

NPO Radio 1, NPO Radio 2, NPO 3FM, NPO Radio 4, NPO Radio 5, NPO Radio 6

Het aanbod van de commerciële landelijke omroepen

Sky Radio, Radio Veronica, Q-music, BNR Nieuwsradio, SLAM!FM, Radio 538, Radio 10, SubLime FM, 100% NL, FunX, E Power, Arrow Classic, Rock, BRN, Classic FM, Radio Decibel

Radio 6 Radio 7 Radio 8 Radio 9 Radio 10 Radio 11 Radio 12 Radio 13 Radio 14 Radio 15 Radio 16 Radio 17 Radio 18 Radio 19 Radio 20 Radio 21

REGIONALE RADIOSTATIONS

Een onderschat medium met een enorm bereik!

Met ORN Radio (Omroep Reclame Nederland) en de bijhorende provinciale zenders kun je nationaal wekelijks (nationaal en regionaal) bijna 3 miljoen luisteraars bereiken, tegen een zeer scherp tarief. De regionale radiozenders hebben gezamenlijk een nationale dekking. Afhankelijk van de doelstellingen kun je kiezen voor specifieke regionale mediadruk, of voor een nationale aanpak. Deze unieke combinatie resulteert al jarenlang in een toppositie.

Het aanbod van de Regionale publieke omroep

Radio Noord, Radio Drenthe, Omrop Fryslân, Radio Noord-Holland, Omroep Flevoland, Radio Oost, Radio Gelderland, Radio M Utrecht, Radio Rijnmond, Radio West, Omroep Zeeland, Omroep Brabant, L1

Radio 22 Radio 23 Radio 24 Radio 25 Radio 26 Radio 27 Radio 28 Radio 29 Radio 30 Radio 31 Radio 32 Radio 33 Radio 34 Radio 35