
TIJDSCHRIFTEN & MAGAZINES
Titelkeuze, adverteren & bereik van bekende tijdschriften & magazines
Titelkeuze
Niet alleen de titelkeuze is belangrijk, het is ook nodig om te weten hoe de Nederlandse doelgroep “denkt”. Van huis uit toch altijd met een wat Calvinistische inslag. Sterk huiselijk gericht. Opvoeding, onderwijs en toekomst zijn erg belangrijk. Soms geeft Nederland aan Europa het beeld van “alles kan”. De realiteit is echter dat achter dat beeld van tolerantie een bevolking zit die ruimte geeft aan andersdenkenden en tegelijkertijd hard werkt aan een prettig en vooral ook luxe bestaan. Bovendien is de Nederlander bovenmatig gevoelig voor prijsvoordeel. Al dat soort typische Nederlandse eigenschappen zorgt er voor, dat goede mediastrategen voor Nederlandse campagnes altijd natives zijn. Daarbij is niet alleen de mediaplanning van belang, maar ook de teksten en opvattingen van de reclame- en/of PR-uitingen.
Wij verzorgen o.a. advertenties in de volgende tijdschriften
Elle Eten, Foodies, Winelife, Mjam Taart, Delicious, Beau Monde, Cosmopolitan, Linda, Elle, Glamour, Grazia, JAN, MarieClaire, Nouveau, Ariadne at Home, Buitenleven, Eigen Huis & Interieur, Elle Wonen, Groei & Bloei, Home and Garden, Seasons, Stijlvol Wonen, vtwonen, 1900 Magazine, Access Kiteboard, BIKE & trekking Magazine, Fiets, Formule 1, Golfers Magazine, Happy in Shape, Helden Magazine, Hoefslag, Men’s Health, Procycling, Runner’s World, Taste snowboard, Up Down Mountainbike, Waterkampioen, Wielrenblad, Women’s Health, Voetbal International, YOGA Magazine, Zeilen, Elsevier, HP/De Tijd, Vrij Nederland, Gloss, Story, Prive, Weekend, Party, AutoWeek, Nieuwe Revu, Panorama, Quote, National Geographic, Computer!Totaal, C’t Magazine, Google Life, iCreate, Power Unlimited
Bereik van bekende magazines
Libelle | 1.800.000 |
Linda | 1.100.000 |
Privé | 1.100.000 |
Margriet | 1.100.000 |
Veronica magazine | 1.500.000 |
Vrouw | 1.100.000 |
Donald Duck | 1.500.000 |
Allerhande | 4.200.000 |